Sunday, April 26, 2009

INDONESIA ataupun INDONESIAL

First of all, aku nak beritahu korang yang aku nie memang xde masalah perkauman. Buatpe nak racist kan coz negara kita pon sudah mempunyai masyarakat majmuk dari berbilang bangsa, budaya dan agama. Sebagai salah sebuah negara majmuk yang maju di Dunia dimana rakyat Malaysia dikagumi dan disegani oleh para-para pemimpin dunia dengan kemajuan ekonomi, kepesatan negara mengharungi arus permodenan dunia dan salah sebuah negara islam yang termaju di Asia...kita janganlah nak burukkan dan 'taikkan' imej negara kita sendiri dengan masalah perkauman ini. Terdapat sebilangan golongan yang menimbulkan kepincangan ini adalah kerana mereka tidak mempunyai akal fikiran dan rasa bertanggungjawab terhadap apa yang akan berlaku kepada negara suatu masa akan datang kerana perasaan ketidakpuasan hati mereka yang tiada penghujungnya.

Okey!! the real story begins here...
aku malas lah nak cerita pasal masalah perkauman kat negara kita nie sebab korang pon memang dah tau perkembangan semasa dimana boleh setiap hari lah masalah ini akan timbul. Tak kira di dalam dunia politik ke, kat pusat membeli-belah ke, di rumah sendiri ke mahupun dalam toilet kat Pavilion tu hah!!..setiap hari ade je problem yang timbul...(rata-rata ditimbulkan oleh mak ayam ye!)
yang aku marah sangat nie, apabila sebuah negara yang paling banyak korupsi, maksiat, bencana, berhala dan aku rase tempat pertama akan munculnya dajjal iaitu INDONESIA, mereka telah menubuhkan satu persatuan yang dipanggil 'Anti Malangsia' dan mengajak seluruh warganya membenci, menghina dan mencaci Rakyat dan Negara Malaysia tercinta ini.
Dorang tak puas hati sebab kita panggil orang2 dorang dengan panggilan 'INDON' dimana pada mereka merendah-rendahkan mereka dan menganggap mereka seperti orang yang hina dan ape2 jelah...aku rase, mmg layak pon dorang dipanggil macam itu sebab da kate korang "INDON-esia" orang akan panggil ko camtulah, sama seperti kita, "MALAY-sia"..

Dan, yang aku paling marah adalah dimana mereka membakar dan memijak bendera negara kita dan itu dah menandakan yang mereka tiada rasa hormat terhadap negara kita dan budaya kita. Di samping itu juga, mereka pon ade samakan bendera kita dengan bendera USA dimana mereka seolah2 beraggapan yang kita ni bersekutu dengan negara Demokrasi itu dan disebaliknya bermaksud, jikalau sesebuah negara bersekutu dengan USA, maknanya negara tersebut menyokong penyerangan dan penindasan dan juga pembunuhan yang berlaku di bumi Palestin.
Mereka tidak sedar ke bahawa 60% rakyat mereka yang miskin lagi HINA dimata aku tue mencari rezeki di negara kita untuk bagi anak, cucu mereka di IndonSIAL itu. Dahla pendatang tanpa salam, pastu lagi mau buat hal kat sini.
Weh INDON!!..ko sedarlah sikit yang ko nyer negara tue da lah miskin!!..orang2 nyer sume da lah hina dan layak dicaci dan diludah pada muka kau yang melekit dan busuk dan berdaki itu..
kalau tak kerana ko bekerja kat Malaysia, mampos anak korang suma tak makan. Lagi satu, ko nyer rakyat je yang penuh kat Malaysia nie yang macam ulat TAik dah aku tengok. Berpelesaran di tepi-tepi jalan macam anak Babi and aku rasa anak babi lagi tinggi darjatnya daripada korang semua.

inilah salah seorang pengikut dan mastermind dalam pasukan anti malaysia..muka ko pon da macam Pelacur murahan dan tinggi lagi darjat pelacur lorong Haji Taib dari ko kalau ko nak tau !!...

ini pun salah satu anggota mereka yang aku rase muka mereka pon da macam SETAN dengan gigi hitam..muka x mandi macam kera busuk..eeee!!...yang paling aku geli tengok yang di kanan sekali!!..dasar kalau datang malaysia stay kat Kampung Taik yang kat bawah umah setinggan dorang penuh dengan taik-taik mereka. Rahsia dorang dapat muka macam ini adalah..Setiap pagi, colek sedikit taik kat bwah rumah then sapu rata seluruh wajah...biar die kering sampai jadi kerak-kerak then baru bilas ngan air kencing. Tapi kalau nk gigi macam dia pula, amik taik( as usual) gentel-gentelkan dan gosok lah gigi dengan berusnya..sure gigi bau 'chocolate' siap ade rase cookies and cream lagi yer..

senang cite korang g jela web diorang...
http://www.myspace.com/pasukanantimalingsia

dan...dan...dan...
aku sarankan korang rakyat malaysia hantar sebanyak mungkin message berbau HINA kepada mereka. Jangan berdiam-diri!!..
ingat!, maruah kita telah Dicela oleh kaum2 yang hina ini!!


Ohh!!
:DD

2 comments:

  1. group drg ni siap bwat blog plakkkkkk
    sakit hati je bace blog drg tu
    crlah kat yahoo msti jumpe blog drg ni

    ReplyDelete
  2. agak ah!
    x da otak per diorng nih...
    stakat iklan tuh pown dh kecoh..
    sakit mate tengok indon2 nie berkeliarn kt klcc..
    =)

    ReplyDelete