Thursday, June 11, 2009

pejam celik...pejam celik...dah dekat 2 bulan aku xde post baru...
haha...sorry guys because aku super busy lately...busy merayap habiskan duit dengan beli chocolate..soo xde mase nk update blog aku yang bosan lagi kufur ni hah...

bile lama-lama x update blog aku nie rase cam aku dah hilang idea dah nk tulis pasal ape. Tapi dun worry, i'll try my best to feed my appetite yah!!...hehe
soo, hari ini aku nk kongsi dengan kamu orang semua berkenaan dengan orang yang dengki or sakit otak or pape jela..
aku dapat idea ini pon based on true story sebab aku teringat peristiwa Pada semester 3 dahulu pada hari group aku ada presentation selling practise.....

P/S:Blog kali ini mungkin panjang sedikit ye, soo mintak banyak bersabar lah nk bace mende merepek aku nie hah...

okey sambung..on that day, group kitorg pilih product MAYFIRST sebagai product kami untuk presentation assestment tue..punyalah kitorang grak awal giler pergi kolej sebab nak setting prop sume sebab presentation pkul 8.40..dalam satu hari tue ade 3 group nak present lah kan....dah siap2 kitorg setting and lecture Hall tu pon dah penuh ngan classmate kitorg and suddenly lecturer kitorang(ESAH GILE), xdtg lah pulak and reason die coz xperasan yang kitorg neh dah setting kat L3 tapi die check kat L2...tulah lah ko, dok tersengih-sengih and berangan dengan gelang emas ko sampai student nyer info pon bley lupe...soo kitorg pon terpaksa la cancel and buat on the next day...
okey, real story begin here...
soo, pesaing terdekat kitorg time tue ade tau..team die buat pasal #$% tau, soo bile die dapat tau team kitorg x dpt perform and ade berita tentang team kitorg sure dapt 0, die macam happy sgt..ade ke die kate

"haha, weh..product ko dah tak Mayfirst dah, tapi MayLAST'..

aduhai, setan sungguh mulut anda yah..die ckp siap ngan muka2 and tonggek2 bontot die..ishh, ade ke ckp camtu...dasar jeles coz kitorg nyer setting chantek dari team dorg...yelah, team dorg sebab ade banner ^&* yg dorang banggakan tue..LOLZ!!!..

itu cerita kat dlm L3...nie cerita kat luar exam hall plak...time tue aku lepak la semeja ngan die and rakan2 kolej yang lain..soo ade lah sorang membe aku nie belilah coklat Apollo yang wrappers die warna gold tue then die pelawa lah kat aku..soo aku amik la satu,then tau2 jela aku nie si kuat makan..then membe aku nie pon ckp lah..

"weh ayie, ko amiklah coklat aku nie..x terhabis aku, kenyang plak"

soo aku amiklah, then orang yg same yg aku cite kat atas tue ckp ape tau...

"EEee, ko nie..g jela beli sendiri..xyah nk mintak2 orang"

aku pon balas lah..

"AKU boleh beli 10 bungkus la mende nie,stkat 20sen xyah tggu orang lawa pon aku da bley beli"

die ckp...
"ko neh x habis2 berlagak dengan duit and harta ko tue"

WTF!!!!....
aku x pernah ckp ape2 pon or pasal duit ke..harta ke..or wuteva tentang hidup aku kat orang since sem 1 lagi...and die tue plak, asal nk ckp camtu...aku x pernah kacau die pon..hari2 aku nampak ko nyer leher penuh ngan lovebite jantan ko tue hah siap ngan taik gigi die skali lekat2 kat situ...ade aku kesah!!..ade aku ckp

"weh korang, nak tau...N@#! nyer leher penuh ngan lovebite"

ade ke, xde kan...eee, please lah weh...aku rase ko tue sakit otak agaknyer...aku pon, seumur kolej aku, xde pon nk cari pasal ngan die...okey fine, pnah la aku gado mulut ngan die...tapi tu time sem satu bile die berlagak macam bagus sgt coz die budak PIP and aku Fresh...tahla, pelik budak tue...kang aku bagi tau nama, malu plak die coz budak tue satu clasz ngan aku...memang die baik, tapi perangai die annoying and mulut die tue kadang2 main lepas je tak tgk orag lain...

Ohh!!

:DD

1 comment:

  1. ayodai!!
    aku rse cam tau je sape la budak ni..
    mklum la bpe org sgt la budak PIP mse 2 kn..
    aku pon bdk PIP gak...
    gile malu aku dok sme kelas ngan korg mase 2..
    x knal sorg pon..
    aku lepk ngan alan je

    ReplyDelete